Jumaat, 25 Disember 2009

Tahniah!Kepada Pelajar PMR SMK.Jalan Kota Tinggi


Tahniah!Diucapkan kepada pelajar Tingkatan 3 SMKJKT kerana telah meningkatkan prestasi /keputusan PMR pada tahun ini. Syabas kepada warga pendidik SMKJKT kerana atas usaha,bimbingan dan dorongan yang diberikan kepada anak-anak ,sekolah tercinta kita telah memperolehi peningkatan dari segi keputusan keseluruhannya (51%) berbanding (44% pada tahun 2008)

Tahniah kepada pelajar yang memperolehi keputusan cemerlang,moga dengan kecemerlangan yang anda perolehi akan berkekalan hingga ke akhir hayat anda. Bagi anak-anak yang kurang berjaya,gagal sekali tidak bermakna gagal buat selama-lamanya. Pastikan kejayaan akan menjadi milik anda suatu hari nanti.

Sudah pastinya...senyuman manis akan sentiasa terukir di bibir Pengetua kita (Puan Hajah Fatimah binti Yusof)kerana sesungguhnya anak-anak SMKJKT mampu melakukan yang terbaik. SMKJKT BOLEH!

Buat Panitia Pendidikan Islam,terutama Puan Aisyah binti Md.Noh dan Cik Nor Suraini binti Mat Nor - Tahniah dan terima kasih diucapkan kerana kejayaan pelajar memperolehi A (25 orang) B(35 orang) C (20 orang) D (10 orang) E (4 orang) telah meletakkan kita sebaris dengan sekolah menengah terbaik daerah Kluang.Alhamdulillah wa syukran Jazilan.

Moga di tahun hadapan dan tahun-tahun seterusnya ,nama SMKJKT terus cemerlang dan mengharum di persada daerah Kluang selaras dengan senikata lagu SMKJKT. Insya'Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan