Khamis, 1 Oktober 2009

Solat Hajat Perdana PMR dan SPM 2009


Solat Hajat Perdana PMR dan SPM telah diadakan pada malam 1 Oktober 2009 di Masjid Dato' Ahmad ,Kampung Datok Abdul Rahman Yassin,Kluang.

Para pelajar,ibubapa,guru dan qariah masjid telah menunaikan solat hajat secara berjemaah,mudah-mudahan ia-nya memberikan ruang keinsafan dan kesedaran kepada para pelajar agar menunaikan amanah sebagai seorang pelajar dengan penuh keikhlasan.

Kehadiran para guru dan ibubapa...memberikan gambaran bahawa anak-anak SMK.Jalan Kota Tinggi,Kluang adalah anak-anak yang mampu membawa dan meningkatkan kecemerlangan dalam akademik dan sahsiah.

Mudah-mudahan dengan iringan doa dari ibubapa,guru,qariah masjid, Imam serta para pelajar ,Allah SWT telah membuka ruang keinsafan dan ketaqwaan dalam diri kita.Semoga anak-anak didik yang menghadapi peperiksaan PMR dan SPM pada tahun ini memperolehi kecemerlangan di dunia dan akhirat.

Allah SWT tidak akan mengubah nasib hambaNya...kecuali hambaNya itu sendiri yang membuat perubahan untuk dirinya sendiri;tiada manusia yang sempurna,tetapi jadilah yang terbaik. Kerana kita dilahirkan sebaik-baik kejadian dan ciptaan Allah SWT.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan