Khamis, 14 Mei 2009

KURSUS LDP


SMK.JALAN KOTA TINGGI,KLUANG

16 Mei 2009 : Kursus Pembinaan Item
23 Mei 2009 : Kursus Budaya Kecemerlangan Kerja


Kedua-dua kursus ini akan diadakan pada hari Sabtu bertempat di Perpustakaan SMK.Jalan Kota Tinggi,Kluang bermula pada jam 8.00 pagi.

Penceramah bagi Latihan Dalam Perkhidmatan (LDP) didatangkan khas dari mereka yang berpengalaman dan cemerlang di dalam perkhidmatan.

Para guru semua,adalah tidak terkecuali dari menghadiri LDP ini. Moga dengan mengikuti LDP ini akan melahir dan menjana guru yang lebih cemerlang dari sudut sahsiah yang akan mewajar kecemerlangan dalam semua tindakan. Berfikir sebelum bertindak adalah jalan terbaik untuk melahirkan pesonaliti yang berkualiti dan berdaya saing.

Tindakan tanpa pemikiran yang terbuka,rasional dan dangkal akan melahirkan pemimpin dan pendidik yang sentiasa berhati walang dan jumud.Seharusnya minda dan emosi digandingkan dengan kerohanian yang utuh agar segala-galanya berada di bawah landasan dan jajahan Allah SWT. Mudah-mudahan kita semua mendapat kebaikan dari program yang telah direncana dan dirancangkan untuk kita.

Guru berhati waja ,keperibadian menjadi ikutan,pertuturan menjadi nasihat ,Insya'Allah akan lahirlah pejuang bangsa yang berpijak di bumi nyata.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan