Selasa, 5 Oktober 2010

PMR bermula hari ini ( 5 Oktober 2010)


PMR..bermula hari ini...jam menunjukkan pukul 7.30 pagi...anak-anak tingkatan 3 dengan diiringi ibubapa...iringan kasih buat anak-anak yang akan menduduki PMR.

Kelihatan MOHD.LABIB...begitu ceria untuk menduduki PMR (pelajar Pendidikan KHAS)..Labib satu-satunya pelajar pendidikan KHAS akan menduduki PMR...moga Labib diberikan ketenangan dan kesabaran semasa menduduki PMR.

TAHNIAH buat ibu dan ayah LABIB kerana dianugerahkan anak seistimewa...LABIB...dan LABIB adalah pelajar yang istimewa bagi kami di SMK.Jalan Kota Tinggi,Kluang.

Hari ini anak-anak PMR akan mengambil 2 matapelajaran...moga anak-anak dapat menjawab dengan baik..terutamanya matapelajaran Pendidikan Islam.

Moga PMR ..akan mencorak dan dapat mengorakkan langkah anak-anak kekecemerlangan yang diimpikan selama ini...usaha,doa dan tawakal ...INSYA'ALLAH ...kemanisan dipenghujungnya....

Terus dan tingkatkan usaha...masih berbaki 5 hari lagi untuk anak-anak menghadapi peperiksaan...mudah-mudahan berkat doa dari ibu dan ayah...anak-anak memperolehi kecemerlangan...Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan